איילנר מומלץ

איזה אייליינר מומלץ לך לקנות?

השוק מציע מגוון עצום של אייליינרים מסוגים שונים, בין אם אייליינר נוזלי, אייליינר עיפרון, אייליינר ג׳ל, אייליינר מט או מבריק ועוד. מתוך המבחר הזה קשה לדעת אילו מוצרים כדאי לקנות. אז אם אתן מחפשות אייליינר מומלץ שיתחום וידגיש את העיניים באופן מדויק, יפה ועמיד, לפניכן שלוש המלצות עבור אייניילר איכותי של מותגי העל המובילים – לוריאל, מאק וסמאש בוקס.

אייליינר מדויק במיוחד

מותג העל לוריאל פריז מציע לכם את מאט סיגנצ'ור. מדובר באייליינר דק במיוחד המאפשר רמה גבוהה של דיוק בשרטוט הקו התוחם, המוצע גם בגוונים של שחור וכחול. למוצר מברשת דקה שנוח להחזיקה המאפשרת יצירת קו בקלות עם רמה גבוהה במיוחד של דיוק.

האייליינר פותח במיוחד עבור נשים המתקשות בשרטוט מדויק של קווים, המושג על ידי מאחז נוח, מעט מחוספס שאינו מחליק, יציב במיוחד ומברשת פשוטה לשימוש שקל לעשות עימה תיקונים או מריחות חוזרות.

יתרה מכך, רמת הדיוק הגבוהה של האייליינר מאפשרת לעצב את העין בצורות שונות. למשל, ללוק עדין וטבעי ניתן לשרטט קו דק במיוחד צמוד לריסים המדגיש את הצורה הטבעית של העין, ואילו ללוק פתוח יש לשרטט קו אחיד צמוד לריסים ומעליו קו עליון שאינו פוגש את התחתון. בנוסף, מי שרוצה מראה דרמטי תוכל לשרטט קו עבה במיוחד המסתיים בזווית העין במשולשים, ומי שמעוניינת במראה נשי וחתולי תוכל לשרטט עם האייליינר קו שמתחיל כדק והולך ומתעבה בהמשך ומתרומם לקראת הסוף בזויות של העיניים.

זהו אייליינר עמיד ביותר שיכול להישאר גם עשרים וארבע שעות. כך שאם את נדרשת להיראות במיטבך לזמן ממושך, כמו מסיבה עד הבוקר או טיסה ארוכה, זה האייליינר שכדאי להצטייד בו.

אייליינר נוזלי שלא דוהה או מתפורר

 עוד מוצר מומלץ הינו אייליינר נוזלי POINT BLACK של המותג מאק, המציג רמה מרשימה של עמידות. האייליינר מסופק עם מברשת מובנת דקיקה שמאפשרת לשרטט בקלות ובדיוק קווים מעל העין, דקים או עבים כרצונכן. כמו כן לאייליינר יש גוון שחור עמוק ועשיר במיוחד המבוסס על נוסחה מיוחדת ששומרת על הצבע ומונעת ממנו להימרח, לדהות או להתפורר.

אייליינר ג'ל עמיד ויצירתי

למי שמחפשת אייליינר ג'ל מומלץ כדאי להכיר את האייליינר של מותג האיפור המקצועי סמאש בוקס, המציג רמה גבוהה של עמידות – אף יותר מיממה – ומשרטט קווים מלאים ומוגדרים מאוד מדויקים. מדובר באייליינר טוש עמיד, מדויק ונוח, שיאפשר לך לעצב את עינייך בכל צורה שתרצי. המוצר מבוסס על נוסחה ייחודית שמתייבשת מהר ועמידה בפני מריחה ודהייה ואפילו עמידה בפני מים, לצד גוון בולט ומלא בנוכחות. השימוש במוצר נעשה על ידי סיבוב המוציא פיגמנט צבע על גבי קצה מוטה, עם עיצוב ארגונומי נוח לאחיזה המאפשר לשרטט קווים בדיוק מרבי נטול טעויות, בכל מראה מבוקש.

להוציא את המיטב מהאייליינר 

אחרי שקנית אייליינר מומלץ, כדי להפיק ממנו את המרב יש חשיבות רבה לשימוש נכון שיבטיח קבלת מראה מרשים המתאים למסר שאת רוצה להעביר. כך למשל, כדי להדגיש את העיניים ולהעניק להם נוכחות ונפח יש ליצור קו עדין צמוד לריסים באופן הנוטה מעט לכיוון הרקות. בהמשך, מי שמבקשת מראה יותר דרמטי ומודגש תוכל להשיגו על יד יצירת מקטעי קו שרק בסוף מחברים אותם. כמו כן, אם אינך מיומנות בתחום כדאי בתור התחלה להיות מרוכזת במשימה ולבצעה מול מראה עם תאורה בהירה וחזקה, במקום ובמועד שקט ללא הסחות דעת, ולשרטט את הקו בסבלנות, בזהירות ולאט. ומי שעדין מתקשה תוכל להיעזר ביצירה של נקודות שלאחר מכן יתחברו לכדי קו אחיד.

הזמנת אייליינר מומלץ

הזמנת אייליינר מומלץ מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח של HADET PHARM. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם נציגי החברה בטלפון 058-4100591 או במייל hade.pharm@gmail.com.