מסקרה מאריכה ומפרידה

המלצות למסקרה לריסים ארוכים

מחפשת המלצה למסקרה לריסים ארוכים, מופרדים, מעוגלים, עבים או טבעיים? באתר המוביל למוצרי טיפוח ויופי של HADET PHARM תיהני ממבחר איכותי ומומלץ של מסקרה מבית מותגים עולמיים מובילים, לרבות לוריאל, מייבלין, גולדן רוז, קליניק, קרוליין וסמאש בוקס. מהמבחר המוצע במחירים משתלמים כל אחת יכולה לאתר ולהזמין און ליין את המסקרה המתאימה לה.

לפנייך סקירה של חלק מסוגי המסקרה המומלצים שניתן למצוא באתר החברה.

 

מסקרה מבית מייבלין

המותג MAYBELLINE אחראי ליצירת סדרת המסקרה קולסאל, עם הלוק הצהוב בהשראת מוניות ניו יורק שנחשבת למומלצת בעולם היופי והטיפוח. המסקרה בסדרה זו מועשרת בקלוגן המעניק ריסים ארוכים ומלאי נפח. למשל בסדרה תוכלי למצוא את מסקרה ווליום אקס WTP, במסקרה מאריכה ומעבה המבוססת על נוסחה ייחודית המכילה קולגן, אשר בעזרת מברשת גדולה ונוחה מעניקה בשכבה אחת במהירות ובקלות נפח מרשים לריסים, עם הארכה אף של פי חמישה עשר ממדיהם הטבעיים. כמו כן, המסקרה מאריכה ומפרידה כל ריס – גם קצרים במיוחד.

מוצר נוסף של המותג הינה מסקרה מסדרת סנאפסקרה המוצעת בגוונים שונים, לרבות שחור וכחול. מדובר במסקרה מעולה לאורח חיים עמוס, שהינה מהירה וקלה לשימוש, נטולת גושים, ומעניקה נפח מרשים לריסים. זוהי גם מסקרה עמידה במיוחד שאינה מתפוררת או נוזלת, עם מברשת בעלת מבנה ייחודי המחקה צורה טבעית של הריסים. בנוסף, קל להסיר את המסקרה בסוף היום עם צמר גפן טבול במעט מים חמימים, ללא לכלוך או מריחות.

מסקרה מבית לוריאל

מותג על נוסף בעולם הטיפוח והיופי, המציע מגוון דגמי מסקרה, הינו לוריאל פריז. בין היתר המותג הביא לעולם את מסקרה מגה ווליום קולגן, מעולה לנשים שמרכיבות עדשות מגע או לבעלות עיניים רגישות. מדובר במסקרה לריסים ארוכים אף פי חמישה עשר מאורכם הטבעי, המעניקה להם נפח מרשים ועמידה לעשרים וארבע שעות. כמו כן, הקולגן שבמסקרה תורם לחיזוק הריסים.

מסקרה מומלצת נוספת של המותג הינה מסדרת לאש פולס מדגם סופר סטאר, מתאימה עבור מי שמבקשת מראה עוצמתי וארוך במיוחד, עם הליך ייחודי של עיבוי והענקת נפח לכל ריס, וזאת לצד צבע שחור מלא עוצמה ועם מברשת המעניקה שיטה מיוחדת להרמת הריסים.

מעבר לכך המותג מציע עוד מגוון סוגי מסקרה, ביניהם מסקרה מדגם במבי המעניקה ריסים ארוכים ומלאי נפח, מסקרה פרדייז עמידה למים עם מברשת רכה במיוחד, מסקרה בביתי רול לריסים מעוגלים ומלאי נפח בשחור או בסגול, מסקרה דו צדדית אקס פיבר, ועוד.

מסקרה מומלצת לגבות

לצד מגוון סוגי מסקרה מומלצים לריסים, באתר שלנו תוכלי גם להזמין מסקרה מומלצת לגבות מבית גודלן רוז. מדובר במסקרה מתקדמת המוצעת בגוונים שונים, עם מרקם מושלם שבין ג’ל לקרם, המספקת הפרדה של כל שערה בגבות ומדגישה אותן עם צביעה בעלת חזות אחידה וטבעית ללא שערות קופצות, וייבוש מהיר של הצבע.

הזמנת מסקרה מומלצת

הזמנת מסקרה מומלצת במראה המועדף עלייך מוצעת אונליין, ישירות דרך האתר המאובטח של האדט פארם. כמו כן לביצוע הזמנות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרי קשר עם נציגי החברה בטלפון 058-4100591 או במייל hade.pharm@gmail.com.

מבצע

30% הנחה

בהזנת קוד קופון :SALE

על כל מוצרי השיער

המבצע תקף עד 31/05

ללא כפל מבצעים