בושם אל הרמיין  – נעים להכיר

בינות לשלל המותגים המוכרים ביותר שאת הפרסומות שלהם אנו מכירים כבר לאורך שנים רבות, על שפע הפרזנטורים/ות שהופיעו עבורם, נמצא מותג אחד שמעט פחות מוכר לקהל אך יש מאחוריו סיפור מעניין והוא אפילו מגיע מאזורנו. בואו להכיר את המותג שכדאי להכיר: אל הרמיין.

המותג קיים משנת 1970, עת הוקם על ידי קאזי עבדול האק, אשר החל מחנות אחת בעיר מכה שבערב הסעודית, אשר מוקמה בצמוד למסגד אל-האראם. במקור סחר קאזי עבדול האק בתמציות בושם יקרות ומיוחדות ופיתח תשוקה אישית לתחום. המותג שואף מאז הקמתו לעמוד בדרישות המשתנות של שוק לקוחות הבשמים ולכן הוא נמצא תמיד עם יד על הדופק בכל מה שחדש בתחום. מותג אל הרמיין הנהנה כיום מאלפי לקוחות הפוקדים את החנויות הרבות שלו הרחבי העולם פועל על מנת להביא לכל אותם לקוחות, באמצעות חוש הריח, רוגע ושלווה. חוש הריח אינו משהו לזלזל בו, יש לו עוצמות שאינכם מתארים. באמצעות חוש הריח שלנו, ניתן לעורר רגשות, תשוקות, זכרונות ואפילו להשרות תחושת הקלה ורוגע.

הבשמים של אל הרמיין הם קסם, לא פחות. החברה הצליחה ליצור מגוון עשיר של ניחוחות המשרים נינוחות ושלווה – מי היה מאמין שאפשר לשווק את אלו בבקבוק? ברשות החברה כיום מבחר של כ-1000 ניחוחות שהיא משווקת בכל העולם, בין אם בחנויות של המותג או בבתי עסק המתמחים במוצרי פרפומריה איכותית. במזרח התיכון, באסיה, כמו גם באירופה – אין בעיה למצוא את מוצרי המותג בבתי עסק נבחרים.

אנו בהאדיט פארם גאים לשווק את מבחר הבשמים של המותג והיה חשוב לנו לספר לכם מעט עליו. חלקכם אולי הוגים את השם ״אל חרמין״, אולי מחפשים ״בושם אלחרמין מחיר״ או ״אלחרמין בושם״, כבר נתקלנו בכל מיני אופנים בהם מחפשים את התוצרת המעולה של המותג המופלא הזה. קצרו את החיפושים והגיעו היישר אל מוצרי המותג במחירים מעולים באתר שלנו.

אנחנו יודעים שבושם הוא כבר מזמן לא מוצר ליחידי סגולה. מדובר במוצר שרבים רוכשים ועושים בו שימוש יומיומי. זה כבר לא רק עניין של להריח טוב, מדובר באופן של ביטוי עצמי, לרוב הניחוח שאנו בוחרים ״ללבוש״ מעיד על הלך הרוח השורה עלינו באותו רגע. נשים רבות וגם גברים לא מעטים מחזיקים בארון מספר מוצרי בישום וזאת כיוון שהבושם הפך כבר מזמן לחלק מסך כל מה שאנו לובשים בצאתנו מן הבית, ובדיוק כפי שהלבוש שלנו יכול להקרין רצינות, מקצוענות, רומנטיות או שובבות ונעורים, כך גם הבושם שמתלווה לפריטי האופנה. כן, בושם הוא כבר סוג של מוצר אופנתי – יש מוצרים קלאסיים שתמיד יהיו בראש טבלת המכירות, שאותם רוכשים גם צעירים וגם מבוגרים, מעין מוסכמה חברתית החוצה גילאים. ישנם מוצרים שהם יותר טרנדיים, שמביעים משהו מאד מסויים על מי שבוחר בהם והם בדרך כלל נרכשים על ידי צעירים יותר.

המוצרים של מותג אל הרמיין הם בהחלט מיוחדים ועונים על מגוון טעמים (או שאולי עלינו לומר ריחות?). אם יש לכם מוצר אהוב מתוצרת המותג, זה נפלא. אם אתם רוצים להתוודע אליו, אנו ממליצים לנסות לפני הרכישה. את נסיון עושים בחנות פיזית ואת המחיר הטוב מקבלים אחר כך כאשר קונים את המוצר אצלנו באתר. אנחנו משוכנעים שתהנו ממוצרי המותג ושתמצאו בקלות את הניחוח המתאים לכם.

אם אתם מחפשים בושם אל הרמיין לגבר, תמצאו אצלנו מבחר עשיר ביותר. הקליקו כאן לדוגמא של אחד האהובים. גם בושם אל הרמיין לנשים תוכלו למצוא באתר שלנו במגוון העונה לכל טעם. אצלנו בהאדיט פארם תמצאו את הבשמים הנפלאים של המותג במחירים מעולים, וכל זאת בנוחות של גלישה ברשת מן הבית.

האדיט פארם היא חנות מקוונת המשווקת מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה ובשמים כולל מותגי על מעולים ומבוקשים. הגלישה באתר שלנו פותחת דלת למבחר עצום וכל זאת באתר מאובטח בהתאם לתקנים המחמירים ביותר. זה נותן גם לכם וגם לנו ראש שקט ומאפשר לבצע רכישה בצורה בטוחה ונטולת דאגות. בקרו אצלנו באתר, התרשמו במו עיניכם/ן מן המוצרים, השוו מחירים והזמינו. בהאדיט פארם המשלוח מהיר והשרות הוא מן הטובים בארץ. נסו אותנו.

מבצע

30% הנחה

בהזנת קוד קופון :SALE

על כל מוצרי השיער

המבצע תקף עד 31/05

ללא כפל מבצעים