למה כדאי להשתמש במסקרה מפרידה ריסים?

תפקידה של המסקרה בשגרת האיפור היא להדגיש את הריסים לעבות ולהאריך אותם. שימוש במסקרה מדגיש את העיניים והופך את הריסים לבולטים ויפים יותר. אם את מתאפרת בשגרה ובאירועים כדאי לך להוסיף לשגרת האיפור שלך מסקרה מפרידה ריסים.

כיצד תתאימי לעצמך מסקרה?

לפני שאת ניגשת לקנות מסקרה חדשה חישבי מה הצורך שלך במסקרה האם השימוש העיקרי שלה הוא לשגרה ולעבודה? או שתשתמשי בה לאירועים מיוחדים?. במקרה הראשון, בחרי מסקרה קלילה יותר שלא תעבה את הריסים יתר על המידה ותוכלי להשתמש בה לעבודה. אם מדובר במקרה השני העדיפי מסקרה שתאריך ותעבה את הריסים ותדמה מראה דרמטי ומעושן.

בין אם מדובר במסקרה לשימוש שוטף או מסקרה שתשמש לאירועים את רוצה שהיא תוסיף לאיפור ותדגיש את העיניים. לכן, כדאי לבחור במסקרה שמפרידה את הריסים ביעילות. כך, תמנעי ממראה גושי של הריסים ותיצרי מראה טבעי ויפה של הריסים. יותר מכך, מסקרה שמפרידה ריסים בסבירות גבוהה תישאר בשימוש למשך זמן. זאת, כיוון שהחומר בה מותאם להפרדת ריסים ולא יתקשה ויהפוך גושי עם הזמן.

בחברתנו hadet pharm אנו מציעים מגוון מסקרות שונות, מוצרי איפור, טיפוח ובישום. לנו מגוון חברות ומותגים וכל אחד יוכל למצוא את המוצר המתאים לו אותו הוא מחפש. לפרטים נוספים והסתכלות על סל המוצרים המגוון שלנו היכנסו לאתר עוד היום.

מבצע

30% הנחה

בהזנת קוד קופון :SALE

על כל מוצרי השיער

המבצע תקף עד 31/05

ללא כפל מבצעים