טיפים למציאת קונסילר טוב שאת פשוט חייבת להכיר

אם את אישה שמתאפרת, את בוודאי יודעת מה זה קונסילר: מדובר במוצר שמשלים את פעולת המייק אפ, שאותו מורחים בעיקר מתחת לעיניים או כדי להסתיר כהויות ופגמים.אבל איך תדעי איזה קונסילר מתאים לך? האם כל קונסילר מתאים לכל סוג עור? כאן נענה על השאלות האלו, וניתן לך המלצה על קונסילר שכדאי שתכניסי לתיק האיפור שלך.

איך בוחרים קונסילר טוב?

כבר אמרנו שקונסילר הואמוצר שמטרתו להסתיר (conceal) כהויות ופגמים. למרות זאת, זה לא אומר שכל קונסילר מתאים לכל אחת. כדי לבחור קונסילר שמתאים לך, חשוב לוודא את הנקודות הבאות:

  • ודאי שהקונסילר שלך בהיר מעט יותר מגוון המייק-אפ שלך (זה יעניק לעיניים מראה זוהר וצעיר).
  • ודאי שהכהויות שלך מקבלות כיסוי מספיק מקונסילר (כהויות שנוטות לגוון סגול או כתום חזק, רק יודגשו בשימוש בקונסילר, ולכן כדאי להשתמש דווקא בקורקטור).
  • ודאי שהקונסילר והמייקאפ שלך מיטשטשים היטב יחד כדי שלא יווצר מעבר חד בין המוצרים.

 

הקונסילר הכי טוב: ANTI AGE REWIND מבית לוריאל

למרות שקיימים מוצרים רבים וטובים בשוק, אין ספק שזו הבחירה המועדפת עלינו. מדובר במוצר איכותי ועמיד, שמתפקד נהדר גם בתורקונסילר לעור בוגר. למרות שכל סוג עור מגיב קצת אחרת לכל מוצר, זהו מוצר טוב להתחיל ממנו אם את עדיין לא יודעת בדיוק איזה קונסילר את אוהבת וצריכה.

אם את מחפשת קונסילרים מומלצים במחירים הוגנים, HADET PHARM הוא המקום הנכון עבורך. אצלנו תוכלי למצוא מגוון מוצרי איפור איכותיים, שיגיעו במשלוח עד אלייך מבלי שתצטרכי לצאת מהבית. רכשי מאיתנו עוד היום כדי להנות מחוויית הקנייה המושלמת.

מבצע

30% הנחה

בהזנת קוד קופון :SALE

על כל מוצרי השיער

המבצע תקף עד 31/05

ללא כפל מבצעים