בושם מושך גברים

Share Post:

בושם מושך גברים

ישנם סוגים רבים של בשמים, לכל אחד ניחוח ייחודי משלו. הבשמים נבדלים זה מזה במרכיבים שלהם, בריכוזם ובאופן הרכבתם.

השפעת ריח הבושם

ריחות יכולים להיות גורם משמעותי במשיכה בין אנשים. הם יכולים להשפיע על התפיסה שלנו של אחרים, על הרגשות שלנו כלפיהם ועל האופן שבו אנו מתנהגים כלפיהם.

מחקרים הראו שאנשים נוטים למצוא אחרים מושכים יותר כאשר הם מריחים טוב. מחקרים אלו הראו גם שאנשים נוטים לזכור יותר מידע על אנשים שמריחים טוב על ידי שימוש בבושם לנשים או לגברים.

באופן כללי, אנשים נוהגים למצוא ריחות שקשורים לזיכרונות חיוביים מושכים יותר.

מרכיבי הבושם

בשמים נבדלים זה מזה במספר קריטריונים, כגון:

●       משפחת ניחוח – משפחת הניחוח היא הקטגוריה הרחבה ביותר של בשמים. היא מחולקת לשבע קטגוריות עיקריות : פרחוני, עצי, אוריינטלי, ירוק, פירותי, מושק ועור.

●       ארומה וריכוז הבושם – ריכוז הבושם הוא מדד לכמות השמנים הארומטיים בבושם. ריכוז גבוה יותר של שמנים ארומטיים מעניק לבושם ניחוח עז יותר ועמיד יותר.

●       סגנון – סגנון הבושם הוא האופן שבו הבושם מתאים לסוג האירוע או לסגנון האישי.

ושם הוא מתנה נפלאה לכל אישה, בכל גיל ולכל אירוע. בושם יכול להביע אהבה, הערכה או פשוט רצון להפוך את היום של האישה שאתם אוהבים לקצת יותר מיוחד.

מתנה לחג – קנו בושם

אם אתם מחפשים בושם מתנה לאישה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

  • גיל האישה – נשים צעירות נוטים . לבחור בשמים עם ניחוחות קלילים ופירותיים . בעוד שנשים מבוגרות יותר נוטים לבחור בשמים עם ניחוחות חזקים יותר.
  • סגנון האישה – אם האישה היא אופנתית ותמיד עם היד על הדופק , כדאי לבחור בושם עם ניחוח מודרני. אם האישה היא יותר קלאסיסטית, כדאי לבחור בושם עם ניחוח קלאסי.
  • האירוע – אם אתם מחפשים בושם לאירוע מסוים, כדאי לבחור בושם שמתאים לסוג האירוע. למשל, אם אתם מחפשים בושם לחתונה, כדאי לבחור בושם עדין ולא דומיננטי.

רעיונות לרכישת בושם כמתנה

  • בושם עם ניחוח פירותי או ירוק – בושם עם ניחוח פירותי או ירוק הוא בחירה קלאסית שתמיד עובדת. ריחות אלו הם מרעננים ונעימים, ומתאימים לכל אירוע.
  • בושם עם ניחוח פרחוני – בושם עם ניחוח פרחוני הוא בחירה רומנטית ומרגשת. ריחות אלו הם עדינים ונעימים, ומתאימים לאירועים מיוחדים.
  • בושם עם ניחוח עצי או אוריינטלי – בושם עם ניחוח עצי או אוריינטלי הוא בחירה נועזת ומרשימה. ריחות אלו הם חזקים ועמידים, ומתאימים לנשים בעלות אישיות חזקה.

טיפים לשימוש בבושם

כדי להשתמש בבושם בצורה נכונה, יש כמה דברים שכדאי לדעת:

  • מרחו את הבושם בעור נקי – העור הנקי יעזור לניחוח להישאר לאורך זמן.
  • מרחו את הבושם באזורים חמים בגוף – אזורים חמים בגוף, כגון הצוואר, המרפק והפנים, יסייעו לניחוח להתפשט.
  • אל תשימו כמות גדולה מדי

 

בחירת בושם

לסיכום, בחירת בושם היא עניין אישי. כל אדם מגיב אחרת לבושם מבחינת השילוב של הריחות. למרות זאת ניתן למצוא בשמים כמתנה לאישה או לגבר, או לעצמכם, אם תעקבו אחרי הטיפים שבכתבה.

 

לרכישה