איך לבחור בושם

Share Post:

איך לבחור בושם

הריח שלנו הוא מהדברים הראשונים שאנשים ישימו לב אליהן כשהם יתקרבו אלינו. בגלל שחשוב לנו תמיד להשאיר רושם ראשוני טוב, חשוב שנריח טוב ונמשוך אלינו אנשים שירגישו בנוח לידנו. אבל רגע, איך בוחרים בושם חדש? במאמר זה תוכלו למצוא תשובות עבור איך לבחור בושם, מה צריך לדעת לפני ממה היזהר ועוד. לפניכם מדריך לבחירת בשמים שיענה על כל השאלות שלכם, ועוד.

אז איך בוחרים בושם חדש? איך לבחור בושם שיתאים לנו?

רבים מאיתנו לא ממש יודעים איך לבחור בושם חדש, וזה בסדר. העניין יכול להיות מבלבל. ארגנו עבורכם מדריך לבחירת בשמים כך שתוכלו להבין איך בוחרים בושם חדש שיחמיא לנו:

בודקים אילו ריחות נעימים לנו

לכל אחד מאיתנו יש טעם שונה לחלוטין כשזה נוגע בשמים, ועל כן בשביל לבחור בושם שיתאים לנו חשוב להבין מה בעצם אנחנו אוהבים בעולם של הריחות. ישנם ריחות יותר מתוקים, ריחות מאסקים וכבדים, ריחות קלילים, ריחות פרחוניים, ריחות רעננים ועוד ועוד. סיירו לכם בחנויות המציגות מגוון של בשמים והריחו מספר מהם, ותנסו להבין למה אתם יותר מתחברים.

מתאימים את הבושם אל האישיות שלנו

נכון, ישנם בשמים שנחשבים למבוגרים יותר ויש לצעירים יותר – אבל בסופו של יום, מה שחשוב הוא שאתם תרגישו הכי טוב שיש עם הבושם שלכם, שכן ריח הוא מהדברים הראשונים שמי שיבוא מולכם ישים לב אליו. אז בשביל ליצור רושם ראשוני טוב ואותנטי, בחרו בבושם שמריח לכם הכי אתם שיש.

בדקו על העור שלכם תמיד

ישנו כלל חשוב, והוא שלא קונים בושים לפני שמנסים אותו על העור שלנו עצמנו. נכון, ניתן לבדוק בשמים על חתיכות נייר שמונגשות לנו הקונים בחנויות השונות – אבל בסופו של יום, כל אחד מאיתנו הוא בעל ריח גוף מיוחד ושונה, ועד שלא תריחו את הבושם בשילוב עם הגוף שלכם אתם לא באמת יכולים לגעת אם הוא יתאים לכם או לא.

אל תסתמכו רק על מותגים

נכון, ישנם בשמים בעלי שם בינלאומי שניתן למצוא בכל פינה של הרשתות החברתיות, על כל משפיען שני. אבל זה לא אומר שהבושם הזה יתאים דווקא אליכם. איך לבחור בושם חדש? חשוב לנסות את הבשמים שאתם שומעים עליהם כל כך הרבה דברים טובים ברשת, אבל כחלק מהיצמדות אל מדריך לבחירת בשמים, כדאי שתתקדמו בזהירות ולא תרוצו לרכוש את הבושם שכולם מדברים עליו מבלי לעבור את שאר השלבים שהסברנו עליהם בסעיפים הקודמים של איך בוחרים בושם חדש.

איך בוחרים בושם חדש – טיפים נוספים

  • שימו לב אילו מהבשמים הקיימים לכם בארון הכי השתמשתם. מה המאפיינים שלהם? אולי שווה לכם לחפש בושם דומה, או שתעדיפו לחדש בניחוח חדש לגמרי
  • בצעו מחקר ותבינו מה מיוחד בבשמים המגיעים מארצות שונות ומקומות מיוחדים בעולם . כמו בשמים מדובאי למשל או בשמים מאיטליה
  • היו כנים עם עצמכם ובחרו בבושם שיהיה לכם כיף להריח כל יום כל היום . ותבינו איך לבחור בושם שיגרום לכם לתחושת ביטחון
  • השוו בין מגוון של בשמים כשאתם מנסים להבין איך בוחרים בושם חדש  . ההשוואה תעזור לכם להבין מה אתם יותר אוהבים ומה פחות

לסיכום

איך לבחור בושם חדש היא שאלה שמעסיקה רבים. אך אם תתנסו בהרבה סוגים של בשמים. תזהו את הריחות האהובים עליכם ותשקיעו זמן בחיפוש – גם אתם תוכלו למצוא בושם שיחמיא לכם, שיריח טוב על העור שלכם, שיהיה אותנטי לאישיות שלכם ויעזור לכם להרגיש יותר בטוחים בעצמכם. בדקו אפשרויות לבשמים מיוחדים ממדינות שונות בעולם בשבי לגוון את האוסף הפרטי שלכם.

לבחירת בושם מושלם 

 

איך לבחור בושם | בושם | בשמים | בשמים לגבר | בשמים לאשיה | בושם לגבר | בושם לאישה | בושם זול

מבצע

30% הנחה

בהזנת קוד קופון :SALE

על כל מוצרי השיער

המבצע תקף עד 31/05

ללא כפל מבצעים