קונסילר מומלץ

איזה קונסילר מומלץ עבורך?

השוק מציע מבחר גדול של סוגי קונסילרים שמהם אנו מנסות להבין איזה קונסילר מומלץ עבורנו. התשובה לשאלה זו משתנה בהתאם לנתונים של כל אחת, בין אם מדובר בבחירת קונסילר מומלץ לנערות, קונסילר מומלץ לעיניים, קונסילר מומלץ לכהויות, קונסילר מומלץ לעור בוגר וכדומה. אז כדי לעזור לכן למצוא קונסילר מומלץ עבורכן, לפניכן סקירה קצרה של הנושא.

 

מה זה בכלל קונסילר?

למרות שמדובר במוצר מוכר על מדפי החנויות, נשים רבות מוצאות את עצמן מבולבלות לגביו ומתקשות בבחירה נכונה של מוצר ובהנחתו המוצלחת. לכן, בתור התחלה יש להבין מהו מוצר זה ולמה הוא מיועד.

הקונסילר הינו תכשיר איפור המשמש להסתרה וטשטוש של פגמים שונים כמו כהויות, פיגמנטציה, פצעונים ואדמומיות. הוא בעיקר משמש לאזור העיניים אך ניתן לעשות בו שימוש גם באזורים אחרים בפנים, למשל משני צדדיו של האף או באזור הסנטר. למרות שיש העושות שימוש בקונסילר לצד מייקאפ, בפועל הקונסילר נועד להחליף את המייקאפ באזורים רגישים של העיניים. בהיות המייקאפ חומר כיסוי יותר סמיך ועבה מקונסילר, מריחתו על העור הרגיש תחת העיניים גורמת דווקא להדגשה של קמטוטים. מאידך, הקונסילר הייעודי לאזור זה מסופק כחומר יותר עדין, דליל ודק, שופע בלחות המספק מענה נאות לכיסוי פגמי עור באזור העיניים. זאת בעוד שבאזורים אחרים בפנים אפשר בהחלט לעשות שימוש במייקאפ מעל לקונסילר.

ניתן למצוא בשוק שני סוגים עיקריים של קונסילר, האחד מיועד להסתרה ומספק בסיס אחיד וחלק ואיפור, והסוג השני המכונה גם קורקט מיועד לביצוע תיקונים מקומיים.

בחירה נכונה של קונסילר

איתור של קונסילר מומלץ מתחילה בבחירה נכונה של גוון קונסילר, שהינו בדרך כלל בחצי גוון יותר בהיר מזה של המייקאפ בו את עושה שימוש. מאידך, לגבי קונסילר מומלץ לכהויות תחת העיניים שהינן בגוון כחול, עדיף לבחור מוצר עם נטייה לגוון הנוטה לכתום, ואילו לכהות צהובה כדאי לבחור בקונסילר סגלגל. כמו כן, קונסילר מומלץ לפצעים ולעור אדמומי יהיה לרוב בגוון ירקרק.

לצד הגוון, יש גם לבחור קונסילר עם מרקם נאות. בשוק ניתן למצוא קונסילר עם סוגים שונים של מרקמים ברמות שונות של כיסוי וצורות שונות של מריחה, כמו מיכל עם ספוג, טוש, סטיק, צנצנת, נוזל או קרם. בכל מקרה, מה שחשוב הוא לבחור בקונסילר שופע בלחות. כמו כן, בייחוד עבור קונסילר מומלץ לעור בוגר יש לשים לב לכמות הלחות שהוא מכיל והיותו ייעודי לצורכי אנטי אייג’ינג.

 

המלצה עבור קונסילר איכותי

בין סוגי הקונסילרים השונים בשוק, בולט במיוחד קונסילר של מותג העל הצרפתי לוריאל המוצע למכירה און ליין באתר המתקדם והמצליח של HADET PHARM. מדובר בקונסילר מסדרת ANTI AGE REWIND של לוריאל, עם אפקט אנטי אייג’ינג, הנחשב לקונסילר מומלץ לעיניים בהיותו הופך את העור סביבן לרענן וזוהר, עם מראה טבעי ובריא. כמו כן הקונסילר מעלים באופן מיידי עיגולים שחורים תחתיהן ובכך הופך מומלץ לכהויות.

בהיותו מסייע בטשטוש של נפיחויות מתחת לעיניים, הבדלי גוונים ופגמים בעור, ותורם להחלקת מרקם העור, זהו גם קונסילר מומלץ לעור בוגר. בנוסף, זהו מוצר פשוט וקל לשימוש המבוסס על מיכל עם צווארון שבראשו ספוג, אותו מכוונים ישירות לאזורים שרוצים לכסות מתחת לעיניים, ומניחים את הכמות המתאימה עם תנועה סביבות הפונה לצידי הפנים. יש לעשות שימוש בכמות קטנה של קונסילר כדי לקבלת את תוצאות הכיסוי הטובות ביותר. מוצרים אלו מוצעים בכמה מספרים, כשכל מספר מתאים לגוון עור אחר.

 

הזמנת קונסילר מומלץ

הזמנת קונסילר מומלץ מבית לוריאל מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלHADET PHARM. כמו כן לביצוע הזמנות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם נציגי החברה בטלפון 058-4100591 או במייל hade.pharm@gmail.com.

מבצע

30% הנחה

בהזנת קוד קופון :SALE

על כל מוצרי השיער

המבצע תקף עד 31/05

ללא כפל מבצעים